Love 2009


Ett nytt år


Alla bara pratar om att nu ska man ta tag i saker, det ska bli förändring.
Viktnedgång, sluta röka, börja träna, plugga mer, jobba hårdare,
gifta sig, bli en bättre människa eller skaffa en katt.



För mig är det bara en siffra som har ändrats
Varför behövs det ett nytt år för att ändra sig eller ordna till sitt liv?
Varför göra något alls överhuvudtaget?Är inte livet bra som det är?

Livet handlar om
Sommarvindar, Stjärnklara nätter, Höststormar & Norrsken med snö,
Om visioner, andetag och glitter i ögonen
Att bli fångad & vilja stanna kvar

Jag är det jag är
flörtig, farlig, rastlös, ensam, stark
obalanserad, egotrippad, läcker, förbjuden

&
Mitt nyårslöfte är att fortsätta vara migsjälv







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0