Will you catch me?



Du kommer aldrig
fånga mig helt, för så fort du tror att du har mig så springer jag iväg.
Och så fort jag får känslor för dig springer jag fortare men du slutar inte jaga mig
och
 jag tröttnar och faller för din charm.
Men du ångrar dig och stannar tvärt och vi två krockar med varandra.
Men dina kyssar...
och du har mig för en sekund, eller en miljon sekunder för jag vill inte lämna dig,
men du får mig att blotta mig själv, när mina ögon är nakna ser du rakt in i min själ,
och då börjar jag bygga murar.
 Jag vill allting, jag vill ingenting.
Nånstans där klättrar du in i mitt hjärta och det gör ont för jag måste göra rum för dig.
 Men du lämnar mig hela tiden och jag måste läka tomrummet i hjärtat,
sedan springer jag min väg igen.
Och när jag springer.. kan du aldrig sluta jaga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0