Sötaste

image17

Micke och Molle var en av mina favoritfilmer när jag var yngre och besatt av Disney.
Jag kommer ihåg att jag brukade lyssna på hela berättelsen på ett band. Just nu förstår jag verkligen varför det var en av mina favoriter. Detta var för 15 år sen.

Jag har försökt fått tag i filmen i ungefär två månader nu.
och hittade den nere i videoaffären.

Jag har just kollat klart på den.  Så sjukt sorglig som den filmen är, den riktigt river sönder mitt hjärta... ord kan inte beskriva hur mycket man gråter.
Jag känner mig som Sveriges töntigaste 22 åring som sitter i sitt rum och tjuter till Disney. Men då får det vara så.
Annars är jag ju inte mig själv.



image93

- Molle, du är min bästis.
- Och du är min med, Micke.
- Och vi kommer alltid vara vänner för evigt... Molle?
- Jaaa, för evigt!


Sååå Sötast



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0