Seriöst


Jag är på så jävla dåligt humör, arg, pissförbannad, ilsken, det kryper, krälar under min hud, hatar allt o alla!!

Vet inte varför bara vaknade sån

Jävla liv, jävla människor, förbannade danmark att jag ska dit snart,
ett helvete med sorg att morfar inte längre svarar när ja ringer,
fittväder, inte ens snö, men mest att jag har varit nykter i 4dagar?!!

Fuck!!
Nu måste jag krypa ur morgonrocken, in i duschen, dricka en kopp te, get dressed & sen
pallra mig ner till Göteborg city o trängas med massa idioter,
för att försöka shoppa mig till bra humör, borde lyckas, right?
Sen går båten 16.00...
Men kommer tillbaka till den 15/1 för begravningen

Love




sv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0