Ensamkänslor


Efter att ha varit hemma hela veckan & bara tagit det lugnt
                           Legat i sängen o knaprat värktabletter
                                                    (Det kryper, kliar & river under min hud)
Rastlös

                                                                                        Det är faktiskt Lördag

Väderleksrapporten stämde, den är blåsigt o lite regnigt
får mig att vilja stanna inne fast jag helst av allt vill vara utomhus,
För där ute finns det luft, har haft svårt att andas sista tiden

                                                            (Bara för att du inte är här o räknar mina andetag)










Kommentarer
Postat av: Ia

Alltid lika ensamt =(

2008-08-24 @ 00:22:54
URL: http://deladiways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0