Of I go

Har precis gett iväg nycklarna till min lägenhet, hundarna, hämtas snart, flygbilljetten redo, väskan packad......



Vart tog mitt liv vägen?!
(Det är ju påväg att börja)
Men just nu, innan jag väl är där, hos Martina, bland hästarna på Lanzarote,
Känns det bara så jävla tomt, ensamt.......

Inget mer vitlöksbröd & coladrickande i parken, med skratt så man får kramp i kinderna, inget mer dancing på Otten på riktigt länge...
Bella, blir så tomt utan dig....

Ingen Ia att mobba och leka med, "Kanske skulle gå med i pollux igen"
Tack för i lördags, bästa på länge!

& alla mina söta pojkar...bye bye...


Jävla döende inlägg?? Morr....

Kommentarer
Postat av: Belli

Blä.
Saknar dig.
Funderar på att komma ner till dig om en månad. Pojken följer nog med då.
Aja.
Vi får messa om det.
L you.
Hoppas du har det toppen!
Puss på höger skinka.
Your TrollBelli

2007-05-27 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0